Miejsce pracy:

Tobolice

Rodzaj umowy:

umowa o pracę

Wymiar pracy:

pełny etat

Tryb pracy:

stacjonarna


TWOJE GŁÓWNE ZADANIA:

  • zarządzanie grupami produktów oświetleniowych (m.in. uzupełnianie bazy parametrów produktów, koordynacja procesów zakupowych, koordynacja procesu wdrożeniowego produktu, raportowanie statusu wykonywanych zadań)
  • współpraca z dostawcami
  • wprowadzanie nowych produktów do obrotu – wszystkie procesy związane z wprowadzeniem produktu na rynek
  • planowanie i realizowanie badań potrzeb i preferencji klienta
  • nadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktów
  • monitoring cyklu życia produktu oraz budowanie strategii długofalowych dla poszczególnych grup produktowych

NASZE WYMAGANIA:

  • doświadczenie w kontaktach z zagranicznymi dostawcami
  • doświadczenie w roli Kupca/Product Managera/Category Managera
  • doświadczenie w zakresie wprowadzania produktów na rynek
  • znajomość branży elektrotechnicznej/oświetleniowej – mile widziana
  • znajomość specyfiki współpracy z kontrahentem azjatyckim – mile widziana
  • znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny w mowie i piśmie umożliwiający samodzielny kontakt z kontrahentem zagranicznym
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Office (m.in. Outlook, Excel, PowerPoint)

TO OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie i system premiowy powiązany z wynikami
  • prywatna opieka medyczna po okresie próbnym
  • praca w oparciu o nowoczesne oprogramowanie biurowe i prognostyczne do zarządzania produktem
  • możliwość udziału w międzynarodowych zagranicznych wydarzeniach branżowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • służbowy telefon do użytku prywatnego

Wyślij już teraz swoje zgłoszenie zawierające CV.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikuj teraz